Aankomst Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wendel Boer - WaarBenJij.nu Aankomst Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wendel Boer - WaarBenJij.nu

Aankomst Curacao

Blijf op de hoogte en volg Wendel

26 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

Jaaaa, het eerste verhaaltje vanuit Curacao.
Het is hier op het moment 29 graden (om 10.00 uur 's morgens) en ik lig binnen met m'n hoofd voor een ventilator, het is even wennen.
De reis begon op Schiphol waar ik door middel van een teostel van ArkeFly (een Boeing 767-300 jaja!) naar Willemstad, Curacao ben gevlogen. Heerlijk die Antillianen in het vliegtuig. Eenmaal geland mochten we niet uit het toestel: De douane was aan het staken. Uiteindelijk zonder mijn paspoort te laten zien het land binnengekomen (als ik dat geweten had....)
Een warme deken werd om mijn lichaam gewikkeld toen ik uitstapte: Wat een verschil met Nederland!
Via een ontzettend toeristische route naar mijn verblijf gebracht. Geen een straatje werd overgeslagen, van de pauperwijken tot aan de Diesel en Armani winkels in het centrum toe. Leuk om te zien dat mijn verhuurder zo enthousiast is over Curacao.
Rijden doet iedereen gewoon door elkaar. Soms heeft rechts voorrang, maar soms ook niet ("dat voel je aan" werd mij verteld)
Na een nacht van woelen en het verzamelen van muggenbulten is het vandaag tijd voor een middagje zand happen en zout v/h lichaam schrapen op het strand. De foto's zullen snel volgen

  • 26 Januari 2013 - 15:15

    Sietske:

    Oh wat heerlijk allemaal zeg! :D

  • 26 Januari 2013 - 15:25

    Hanneke:

    Dat klinkt heerlijk! Geniet er onwijs van en heel veel succes met je afstuderen :)

  • 26 Januari 2013 - 15:26

    Nynke:

    Wauwie 29 graden.....ik stem voor de met-je-voeten-tussen-zeesterren-foto ;)
    fijne stranddag!! liefs

  • 26 Januari 2013 - 15:28

    Nynke:

    AAAAH die blauwe lucht op de foto zie ik nu pas!!!

  • 26 Januari 2013 - 16:16

    Ruben:

    ja komende maanden elke dag 29 graden! Heerlijk, geniet ervan!

  • 26 Januari 2013 - 17:10

    Eva:

    awesome! Ben benieuwd naar de foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendel

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 2723

Voorgaande reizen:

25 Januari 2013 - 21 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: